Geordie OGs
Det er 8 år siden Geordie Shore eksploderte på skjermene våre og introduserte oss for Gaz, Holly, Marnie og Aaron. Nå følger vi med når de møter enda større utfordringer - som VOKSNE.
Holly vil slutte med sex før de gifter seg og Marnie aner ikke at Casey ser på forlovelsesringer. Aaron kontakter en idrettspsykolog som får ham til å omvurdere fremtiden.
Et besøk på sykehus skaper spenning mellom Aaron og Talia. Holly handler brudepikekjoler og Casey klekker en plan bakom ryggen på Marnie.
Holly vurderer å ta Jacobs navn, Aaron og Talia går i parterapi og tiden er inne for Casey til å fri til Marnie. Har han mot nok til det?