Miles Daly er lei av å jobbe som muskelmann for mafiaen, og vil starte et nytt og bedre liv for datterens skyld. Hans store drøm er å jobbe som filmprodusent i Hollywood. Serien er basert på Elmore Leonards berømte bok og påfølgende spillefilm «Get Shorty».