Ghost Adventures: Horror at Joe Exotic Zoo
GAC etterforsker påstander om drap og tortuerte ånder ved Greater Wynnewood Animal Park. Eksklusive intervjuer med ansatte i parken, inkludert Jeff og Lauren Lowe, avslører møter med skyggefigurer, stemmer og mystiske lysfenomener.