Ghost Brothers: Lights Out
Dalen Spratt, Juwan Mass og Marcus Harvey snur om på paranormal lære og belyser dens mørkeste hemmeligheter. De trer inn i hjemsøkte hus i blinde, og går gjennom lokale myter for å erstatte frykten for det ukjente med forståelse.
Dead and Forgotten
Dalen, Juwan og Marcus gjør et dypdykk i historien til et mentalsykehus i Michigan.
Dalen, Juwan og Marcus fordyper seg i den morderiske historien til et fengsel i Louisiana.
Dalen, Juwan og Marcus gjør urovevekkende oppdagelser i det beryktede Yma Territorial fengsel.
Dalen Juwan og Marcus graver i den hjemsøkte historien til den beryktede Vulture-gruven i Arizona.