Ghost Dimension
The team travel to Derbyshire to investigate the New Mills Arts Theatre which has played host to many famous acts and world renowned plays.
The team are ready for act two at the New Mills Arts Theatre, with so much apparent activity happening at this unassuming theatre, the team just couldn't leave.
The team travels to the old town of Knutsford, Cheshire to investigate the historic Lord Eldon Inn to contact the spirit of Sarah Ann Pollitt.
The team heads to Nottingham and the historic Rutland Arms Hotel; the pub and hotel have seen several centuries of change and with that change comes tragedy.