Ghost Ships
Her ser vi nærmere på undersjøiske mysterier og glemte skipsvrak i Atlanterhavets kirkegård. Vi blir med dykkeren Tony Sampson og teamet hans som trosser de sterke strømmene og det iskalde farvannet utenfor Nova Scotia.