Glitsj-teknikerne
Hinobis tidsalder
En turnering som skal kåre byens beste spillere, fører sammen High Five og Miko, to konkurrenter som oppdager at det foregår noe mistenkelig.
Opplæringsmodus
Glitsj-teknikernes opplæring viser seg å være veldig kjedelig, men Miko og High Fives forsøk på å live opp timen får ekle konsekvenser.
Det er Miko og High Fives første offisielle dag på jobb! Men det blir krise når Mikos høyteknologiske utstyr blir stjålet av en merkelig fugl.
En kjempesjelden og kjempefarlig glitsj forvandler Casino til en figur i yndlingsspillet hans, og det er opp til High Five å redde ham.
Miko og High Five drar til et hus der flere andre Glitsj-teknikere har forsvunnet - og havner midt i et kjent spill fullt av overraskelser.