Go Gently
Bonnie Wright og Pattie Gonia reiser fra LA til Portland for å se nærmere på hvordan samfunnene langs ruten spiser, shopper og reiser miljøvennlig.
Reisen starter i LA, hvor Bonnie og Patty pakker koffertene og gjør seg klare for eventyret som venter.
I Ventura County lærer Bonnie og Pattie mer om regenerativt landbruk. Så reiser de til Ojai for å hjelpe til med å pleie rovfugler.
Bonnie og Pattie får et innblikk i hvordan chumash-stammen bistår innen havforvaltning.
Bonnie og Pattie ankommer Oregon og besøker en sjøgress-farm, lager skulpturer av plastavfall og tar en spasertur til Oregon Dunes.
Bonnie og Pattie arrangerer Go Gently Gathering, hvor venner og gjester de har møtt på reisen deler sine historier.