Kjør på, Bendik Bilstad
Bendiks første dag
Bendik har store planer for den første dagen på motorssorriskolen. Det første som står på timeplanen er å få venner, men det hele føles litt overveldende.
Bendik blir kjempeglad når favorittsøppelbilen hans utnevner ham til junior søppelassistent for en dag. Han kjører runden og lærer masse!