Gold Rush: Winter's Fortune
Bigger Is Better
Tony Beets kjemper hardt for å sikre seg en enorm gravemaskin. Konkurransen tilspisses, og Fred Lewis leter etter hovedåren i Nevada, mens Dave Turin prøver å gi seg selv en fordel.
Rick gjenoppliver Monster Red for å finne gullklumper med fra Freddy Dodge. Dustin Hurt vender tilbake til Haines etter et jordskred, og Parker minnes de som har gått bort.
Dave Turin undersøker urørt land i Idaho. Fred Lewis jakter på gull i en underjordisk elv. Dustin og Carlos kjemper mot dyp snø og brutalt vær ved McKinley-campen.