Grandpa and Grandma Turn Young Again
After eating a mysterious apple, an elderly pair of lovebirds, Shouzou and Ine, experience a miraculous transformation into their younger selves. Despite newfound youth and beauty, they remain the same, but with a bond that’s stronger than ever.
Shouzou and Ine, an old married couple, miraculously wake up looking like their younger selves.