Growing Up
Følg de episke prøvelsene til unge menn som er villig til å bestå fantastiske innledende prøvelser for å oppnå manndom.
Shark Hunter
Møt Junior fra Kotu-øya i Papua når han prøver å fange en hai med bare en lasso og en propell.
I Sibir må Edik møte ulver for å beskytte sin reinflokk på 4000 dyr under den spektakulære migrasjonen til det store nord.
Altagan og Dsolbo må reise over Mongolias ørken for å finne dyrebare grønne beitemarker som kan mate hele kamelflokken deres om vinteren.