Heaven Official's Blessing
Kronprins Xie Lian møter en mystisk demonkonge. Denne demonkongen styrer spøkelsenes verden, mens han også terroriserer himmelen.
Xie Lian oppdager Ming Guang-tempelet, som visstnok ikke eksisterer, og finner de 17 brudene. Når spøkelsesbrudgommen kommer, kan han endre utseende og gjemme seg blant brudene.
Sannheten om spøkelsesbrudgommen er ikke så enkel som noen trodde, og Xie Lians fortid kommer tilbake for å hjemsøke ham.
Xie Lian gjør sitt hellige sted mer levelig med litt hjelp fra en ungdom som heter San Lang. Xie Lian lærer mer informasjon om Hua Cheng.
Xie Lian og San Lang møter en gammel mann som rømte fra et sted som heter Crescent Pass. Nan Feng og Fu Yao ankommer for å følge Xie Lian til Crescent Pass, men er mistroiske til San Lang.