Heels in the Hay
After the first influencer has been sent home, it's straight back to hard work on the dairy farm; there's also room for some countryside fun; the influencers dive into an ancient Frisian tradition, fierljeppen.
The group of influencers is thinning out and the tension is palpable; their next stop is Urk, with a layover in the harbor of Harlingen; one of the two participants threatens to quit the game.