Hello, I'm at Your Service
Dong Dong'en (Xu Lu), a top tier customer service agent has always prided herself on professionalism and her ability to solve any problem. She is forced to take a position at her client's office when a problem arises, working closely with client Lou Yuan (Wei Zhe Ming). She is determined to win back her client’s trust, but soon realizes the challenges at hand. Dong'en and Lou Yuan constantly clash, but her talent, courage, and charm eventually captures Lou Yuan's heart. With such a rocky start to their relationship, can Lou Yuan find a way to win Dong'en’s heart? Adapted from the novel “Gold Customer Service Dong Dong'en” by Bu Yi Ma Qi, this 2023 Chinese romance series was directed by Yi Lin.