Hello Kitty: Super Style!
Hello Kitty hjelper vennene sine med å finne lykken med sin kombinasjon av pågangsmot, besluttsomhet og velvilje. Hun tar også på seg de søteste antrekkene tilpasset en hver situasjon.
På god glid
Det er tid for Cherry Town's Roller Skating Boogie Woogie Party, men Zonty kan ikke gå på rulleskøyter! Atleten Kitty kommer ham til unnsetning.
Zing har alltid vært mesteren i Cherry Town ... Helt til Vastus kommer og utfordrer henne til en konkurranse. Når Zing tviler på ferdighetene sine, kommer Athlete Kitty til unnsetning.
Badtz Maru og P.I. er fast bestemt på å gå på skattejakt i det gamle pingvinske tempelet, men de går seg alltid vill! Utforskeren Kitty prøver å lede vennene sine til skatten.