Help! I'm in a Secret Relationship!
Vivi & Diontre
Den omreisende sykepleieren Vivi møtte kjæresten Diontre på et oppdrag. Da jobben var over, havnet de i et avstandsforhold. Diontre vil at de skal bo sammen, men Vivi har ikke møtt hans familie, og vil vite hvorfor.
Mia og Kayla er forlovet, men Mia har ikke møtt Kaylas familie ennå, og vil vite hvorfor. Mia vil ikke gå videre med bryllupet uten svar. Rahne og Travis skal hjelpe Mia med å finne sannheten.
Etter å ha møttes på nettet, trodde Sharelle at hun hadde funnet den rette. Det har gått to år, og hun har ikke møtt noen i Kurts liv. Sharelle vil finne ut hvorfor hun holdes hemmelig.
Emma og Barry har vært venner i fire år. For et halvår siden, begynte de å date. Barry bor med moren sin, og nekter å presentere Emma. Hun har fått nok og vil vite hvorfor.
Etter at de to fitnessinstruktørene i Las Vegas har datet i to år, vil Leah vite hvorfor kjæresten Dre ikke lenger lar henne få komme til huset hans, eller hilse på noen i hans liv.
Etter å ha datet i et år, har Ed fortsatt ikke møtt Lynns venner og familie. Hun nekter å legge ham opp i sosiale medier, eller følge ham engang. Ed er desperat etter å finne ut hvorfor han skjules.