NPRs Peter Sagal tar oss med på en respektløs tumletur gjennom amerikansk historie for å avsløre hvordan penger driver verden.
Hvorfor ble Peter Sagal fortalt sydstatsmyten om borgerkrigen i New Jersey på 1980-tallet?