Holden Bros. Restos
I Hill Country utenfor San Antonio bygger brødrene Willie og Stephen Holden relaterbare kjøretøy med et budsjett på 25 000 dollar.
Karene vil ha lek og moro i gjørma, og gjør en Blazer fra 1988 om til det ultimate leketøy: en off-road-beater med massevis av fart og eventyrlyst.