Hemmelighetenes tid
En gjenforening i julen blir starten på et blikk på fortiden i denne serien i tre deler som utforsker de personlige forholdene i én families historie.
Familien forbereder seg på fest. Vivi står overfor en gammel flamme, Lara ser fremover, og Sonjas fortid kommer i fokus.