Oppussing i hjembyen
Big Renovation in a Small Town
Ben og Erin Napier hjelper et par med å kjøpe et hus og gjenopprette dets sørstatsjarm.
Ben og Erin finner og restaurerer en historisk hytte for besteforeldre med familie i nærheten.
Ben og Erin finner og restaurerer et hus for en militærfamilie som flytter til Mississippi.