Hostage 911
He’s Wearing A Bomb!
Forhandlere snakker med en tidligere innsatt som har tatt advokaten sin som gissel og truer med å detonere en bombe hvis han ikke får oppreisning.
En ti år gammel jente forteller at hun blir holdt som gissel av en familievenn, og forhandler Mike Newlin må få den mistenkte til å stole på ham.