How to Adventure
Etter å ha kjørt rundt hele Afrika på sykkel og rodd fra Afrika til Amerika, er Riaan Manser en av verdens mest fullendte eventyrere.
Riaan treffer Cape Town-kokken Reuben for å drive dyphavsfisking. De setter kursen for Cape Point, et viktig sted for gulfinnetun og dorado.
Arkitekt og eiendomsutvikler Greg treffer Riaan for å gjøre noe de fleste tyveåringer ville anse som ekstremt, nemlig å drive juvvandring gjennom Storms River!