Sebastián Ybarra er en skuespiller med kun én suksess: en romantisk komedie fra 10 år tilbake. Der møtte han Lucía, som han planla å gifte seg med helt til hun en dag var utro.Sebastián havner i en rekke mislykkede forhold, og på ferden får han følge av sine venner Fish, Gonzo, Daniel, Fabiana og Mafer. Det er de som hjelper ham mens de overlever i sine egne singel-historier.