Husfikserne
Amerikansk realityserie om renovering og interiørdesign. Chip og Joanna Gaines har base i Waco, Texas hvor de hjelper boligkjøpere ved å gjøre forfalne hus om til drømmehjem.
Chip og Joanna Gaines tar en rundtur med klientene Clint og Kelly Harp gjennom Brook Oaks-nabolaget.