Det var ikke meg
Når de fem vennene innser feilen sin ved å bli venn med den nye fyren på skolen, søker de etter måter å "bryte opp" med ham.
Når Lindys smoothie-oppskrift kommer til Rumblejuice-menyen, tar hun sikte på å få den til å bli mer populær i Chicago. I mellomtiden går Garrett undercover for å løse en popkorn-sammensvergelse ved deres kino.