Tilgjengelig på Crunchyroll
Alina thought she had found the perfect job as a guild receptionist. But it turns into an overtime nightmare whenever adventurers get stuck clearing a dungeon. Tired of the long nights, she defeats the bosses herself! Can she keep her skills a secret?