Ice
De ødeleggende effektene av global oppvarming forårsaker ufattelige ødeleggelser og panikk over hele verden i denne post-apokalyptiske katastrofefilmen med hovedrollene til Richard Roxburgh (Hacksaw Ridge) og Sam Neil (Jurassic Park). Ice konfronterer en skremmende og sannsynlig naturkatastrofe av episke proporsjoner, med episke produksjonsverdier.