Ignite
Igniters: Starting Fire
Ryo Uzaki blir med i Peace Law Office. Han oppsøker sin første klient, Misaki, men en sleivete kommentar får henne til å vende seg mot ham.
Hidden Shadows
Kenjiro oppsøker Hayato, hvis rugbyspillende bror har prøvd å ta livet av seg. Ryo mistenker mobbing i laget og infiltrerer et lagmøte.