Incredible Homes
Dermot besøker det prisbelønte Cabbage Tree House, et fantastisk hjem i åssiden av forstedene til Bayview i Sydneys nordlige strender. Designet av Peter Stutchbury, er det hulelignende huset, med utendørs bad og fantastisk utsikt, hjemmet til Jan og Graeme Page. Det 200 kvadratmeter store huset ligger på 20 000 kvadratmeter regnskog.
Dermot besøker den 'kulturelle hovedstaden' i Australia, Melbourne. Melbourne er kanskje ikke kjent for sine landemerker eller dramatiske skyline, men arkitekturen er frisk, morsom og leken.