Inside Greenpeace
Aktivisten Dima Litvinov er ute på et farlig oppdrag: Hun dokumenterer konsekvensene av de russiske militæraksjonene ved Tsjernobyl-atomkraftverket og oppdager økte strålingsnivåer.