Inside Hitler's Killing Machine
The Banker Of The Third Reich
Hjalmar Schacht er en stort sett blitt glemt av historien, men Hitlers vei til makten avhang av Schacht. Denne dokumentaren, basert på Jean-François Bouchards roman The Devil's Banker, skildrer en høyst intelligent og kynisk person som aldri var medlem av nazistpartiet, til tross for at han var en av grunnpilarene.
Hitler's Evil Scientists
Det er et ord som skaper frysninger: "Ahnenerbe". Et kappløp om nye oppdagelser drev institusjonen til å utføre utallige barbariske handlinger. Rapporter fra denne institusjonen, som er lagret på hundrevis av mikrofilmer som først nå er tilgjengelige, avslører vitenskapens grusomme hemmeligheter ifølge Hitler.