Inspektør Gadget
Gadget sendes ut for å beskytte popstjernen Nigel St De La Peppertone IV Esquire III / Professor Von Slickstein skal holde en presentasjon på en teknologimesse for mote i Paris.
Brain og Penny går undercover på Dog & Boney-showet / Gadget, Penny og Hjernen besøker en eplefarm der hovedkvarteret mistenker at det foregår MAD-aktivitet.
Gadget og gjengen infiltrerer en støvsugermesse for å hindre MAD i å kjøpe Suckatron 3000 / Talon forsøker å stjele Doktor Klos treningsklo.