Iron Chef
Den originale internasjonale matlagningskonkurransen er her! Her i Kitchen Stadium når matlaging nye nivå, verdens beste kokker går imot de suverene Iron Chefs som kombinerer spenning av en sportskonkurranse med gourmetmatlaging.