Isabel Preysler, My Christmas
For første gang noensinne gir Isabel Preysler unik tilgang til erfaringene, treningsrutinene, skikkene og familietradisjonene sine. Og, så klart viser hun oss hvordan hun feirer jul i hjemmet sitt Miraflores. Barna hennes og noen av hennes nærmeste venner besøker henne og minnes nostalgisk kjære som ikke lenger er her.