Harmon «Harm» Rabb Jr. er en tidligere pilot som nå jobber som advokat for militærets JAG-avdeling (Judge Advocate General). Han jobber tett sammen med oberstløytnant Saraj Mackenzie, og sammen gjør de det som må til for å finne sannheten.