Jamie's Feasts for Less
Denne episoden inneholder sprø kyllingburgere med caprese-smak og urte, gylden spinatpai, kremet ragù med svinekjøtt og fennikel med fersk pappardelle og en deilig ferskenpai.
Jamie lager en fantastisk «tode in the hole» med løksaus, auberginnudler med peanøtter og mynte, en koselig og rimelig grateng, og en nostalgisk syltetøy- og sirupkake med gammeldags vaniljesaus.