Janet Jackson
En unik dokumentarserie som forteller hele historien om superstjernen Janet Jackson. Fra en barndom i rampelyset, som den yngste av Jackson-søsknene, til å bli en selvstendig artist som har gått sine egne veier og solgt over 100 millioner album. Her forteller hun om livet sitt og om karrierens opp- og nedturer, med alt fra sorger og skandaler til utrolig suksess.