Jay & Pamela
På tross av en uvanlig diagnose og at de bodde langt fra hverandre, har Jay og Pamela funnet kjærligheten. Nå vil de starte et liv sammen.
Bones and Brides
Jay og Pamela vil prioritere helsen, planlegge bryllup og flytte ut av foreldrenes kjeller i løpet av de neste tre årene.
Jay og Pamela holder foredrag om sex og funksjonsnedsettelse på en konferanse. Pamela forteller om datingopplevelsene sine, og sliter med tilliten.