Jodie Marsh On...
Glamourmodellen Jodie Marsh la verden for sine føtter som naturlig bodybuilder, og nå er hun klar for å løfte på lokket og avsløre den hemmelige verdenen til dopingmisbrukere.
Jodie, som fikset på nesen som 16-åring og fikk brystimplantater da hun var 29, undersøker hva som får stadig flere til å legge seg under kniven og hvorfor så mange angrer senere.
Den lykkelig single stjernen, som selv giftet seg i et TV-program, treffer mennesker som har registrert seg hos et internasjonalt ekteskapsbyrå og finner ut hva som ligger bak.
Jodie utforsker dette ømtålige temaet, viser hvordan det er å leve uten å være seksuelt aktiv og hvordan avholdenhet ofte kan åpne øynene våre for ekte skjønnhet.