Joe O'Reilly: A Faking It Special
Joe O'Reilly: A Faking It Special
Grieving husband or brazen liar? When Joe O’Reilly’s wife was murdered, he made a series of incredible TV appeals to find the killer. But it was sham. Experts reveal the lies.