Jonge Garde
«Jonge Garde» handler om seks studenter på en eksklusiv kokkeskole. Her forberedes de på gode karrierer i de flotteste restauranter. Men for å lykkes, må de jobbe hardt og takle utfordringer. Man blir ikke en god kjøkkensjef over natta.
Sophie ber Thomas om hjelp med matlagingen. Thomas har en flott idé for Sophie, men gjennomføringen hans er heller mangelfull.