Julia
Coq Au Vin
Julia står overfor økende press fra TV-direktørene og sliter med å finne ut hvordan hun skal presentere en komplisert oppskrift. Senere truer tabber under innspillingen programmets fremtid – og Julias karriere.
Når programmet sprenger budsjettet, øker Julia innsatsen for å virkeliggjøre drømmen sin. Paul strir med svigerfaren sin, og Alice med sin nye oppgave.
WGBH høster fortjenesten av programmet, og en sjalu rival truer kanalens gryende suksess. Mens Julia sliter med berømmelsens pris, begynner Paul å godta nederlaget, og Alice skifter spor.