En klype magi
Kelly Quinn og bestevenninnene, Darbie og Hannah, finner den mystiske kokeboken til Kellys bestemor på loftet og oppdager noen litt uvanlige oppskrifter. De skjønner snart at de har en oppskriftsbok full av magiske oppskrifter.