Kabukicho er et underholdningsdistrikt i Tokyo hvor Sherlock Holmes og kollegene hans står overfor mystiske saker. Blant hans kjente saker er Jack the Ripper, som politiet ikke klarer å fange. Sherlock får hjelp av John H.