Keep Breathing
Etter at privatflyet hennes styrter i den kanadiske villmarken, må den ensomme overlevende Liv kjempe mot både en utilgivelig villmark, og tidligere personlige traumer for å holde seg i live.
Arrivals
Advokat Liv Rivera prøver desperat å komme seg til Inuvik når flyet hennes blir innstilt. Hun får haik med et lite privatfly, men så inntreffer katastrofen.
Liv prøver febrilsk å skaffe mat, vann, ild og ly i villmarken. Tilbakeblikk avslører Livs vonde fortid og årsaken til reisen.
Minner fra barndommen både hjelper og hindrer ressurssterke Liv mens hun tar seg fram gjennom skogen for å finne lyset hun så kvelden før.
Etter et stort sprang står Liv overfor en rekke vanskelige utfordringer, men hun finner håp og klarhet når hun ser sine nærmeste i syner.