Killing Eve
På Cuba omfavner Villanelle den hun er. Eve dykker dypere inn i fortiden til målet sitt, mens hun prøver å avdekke opprinnelsen til De tolv. I mellomtiden sporer Carolyn opp et av De tolvs toppmedlemmer.