Killing Fields
Vakre landskap tilsynelatende uberørt av mennesker ligger over hele Amerika, men noen dem skjuler uhyggelige forbrytelser. Killing Fields er en dokumentarserie fra virkeligheten som følger etterforskningen av drapet på en ung kvinne som ble funnet død i sumpene i Louisiana. Et sted hvor naturkreftene ofte sletter ethvert bevis på en kriminell handling.
A Body in the Bayou
En kriminal-dokumentar som følger drapsetterforskere når de gjenåpner saken der en ung kvinne ble funnet død i Louisianas sumplandskap, et beryktet sted for dumping av lik.
Etterforskerne sporer opp de siste menneskene som kan ha sett Eugenie i live. Mens teamet bestemmer seg for hvor veien nå skal gå, får vi et innblikk i Rodies og Aubreys liv.
Etterforskeren Lori Morgan utforsker teknologi som kan avsløre ansiktet til den som drepte Eugenie.
Aubrey får et tips, og møter en dømt forbryter. Rodie prøver å bedre forholdet til sønnen sin, og teamet prøver å få snakke med Eugenies eksmann.
Detektivene fokuserer på ledetråder som er forbundet med drapet på Eugenie Boisfontaine. Vil Rodie gi opp saken, og bryte løftet han ga til Eugenies mor?