Velkommen til «Kingdom of Dreams»: en forførerisk verden full av skjønnhet, glamour, makt og penger, som skapes av ekstraordinære personligheter. Historien kretser rundt Bernard Arnault og Francois Pinault, to hensynsløse og ambisiøse franske opprørere.