Kirby Buckets
Kirby Bucket vil delta i en figurdesign-konkurranse for å få sjansen til å møte idolet sitt og få figuren sin på TV.
Kirby har husarrest og er tvunget til å campe i hagen mens Fish og Eli sniker seg inn i huset. Samtidig gjør Dawn og Belinda et desperat forsøk på å treffe favorittbandet sitt på et hotell.
Kirby later som han er syk for å slippe å få karakterer på et prosjekt. Helsesøster tror på Kirbys uvanlige symptomer og gir ham diagnosen V.A.L.P.E.R. - en sykdom som skal være svært alvorlig.